2009. okt 26.

Jaj, de rég írtam

írta: .Pötty.
Jaj, de rég írtam

Halihó ismét innen Bolognából!

Jelentem, még élek, annak ellenére, hogy egy ideje már nem hallattam magamról. Most igyekszem pótolni ami lemaradt.

Szóval: a kirándulós hétvége után egy egész nyugis hét következett. Konkrétabban: mivel nagyon hideg lett (nem beszólni, tudom, hogy otthon még hidegebb volt, de itt a kellemesen magas páratartalom miatt majd' megfagytam), és spórolás címszóval csak napi 5 órára kapcsoltuk be a fűtést, a megfázás elkerülése végett az időm nagy részét suliban és könyvtárban töltöttem. Magyarul: stréberkedtem az egész héten. Azért egyszer eltévedtem a Celtic Druid nevű törzshelyünkre néhány erasmusos sorstársammal, vasárnap meg Rékával Forma 1-et néztem. Néha kell egy unalmas hét is...

Ezen a héten kedden pedig túlestem az első bolognai zh-mon is, habár ez éppen angolul volt, és egy olyan tantárgyból, amit előzőleg két kurzuson át, két szemeszterben tanultam otthon, plusz még előjött itt-ott más tantárgyakban is, szóval nem nagyon kellett megerőltetnem magam, és egész jól sikerült, de azért lekopogom: kop-kop-kop. Elvileg majd holnap lesz eredmény. Csütörtök reggel pedig megjött Bandi látogatóba!! És hozott Túrórudit, meg Balaton szeletet, meg pirospaprikát, meg csípős Piros Aranyat, meg mézet, meg házi savanyúságot, meg egy rakat zacsis levest és gyorskaját, meg takarót, meg meleg ruhákat, meg nem is tudom még miket, annyi minden volt a táskájában. Ja, meg pálinkát is!! :P Intenzív városnézéssel, pizzázással és fagyizással telt a hétvége, egyik este tök véletlenül összefutottunk az erasmusos haverokkal az ír pubban, úgyhogy a buli is meg lett oldva, és szombat este megmutattuk a lakótársaimnak milyen is egy jó magyaros kajálás. Főztünk nekik vörösboros marhapörköltet krumplival, mellé a házi savanyúsággal, na meg persze vacsi előtt-után ágyas pálinkával. Hát, kicsit féltem, hogy tésztához szokott gyomruk nem nagyon fogja díjazni a könnyűnek a legkevésbé sem mondható magyaros ízeket, de ma pizzát ebédeltünk, és holnap főznöm kell majd, mert semmi nem maradt a pörköltből. És a pálinkából is csak a gyümölcs az alján.

Bandi ma délután ment haza, most megint honvágyam van, de holnaptól megint ezer a dolog, remélhetőleg hamar el fog múlni, és különben is, novemberben megyek haza egy kicsit! A lényeg, hogy egy jó kis hétvégét sikerült összehoznunk, a kezdeti borongós-esős idő ellenére, és tegnapra már a nap is kisütött, és nagyon szép időnk lett!

Ja és töltöttem fel új képeket picasara! picasaweb.google.hu/tothandrea.ta nézegessétek!

Ciao!

Szólj hozzá