2008. aug 11.

New York

írta: .Pötty.
New York

Megérkeztem New Yorkba! Hát Washington jobban tetszett… Először is: a metróban nincs mozgólépcső, ami elég kellemetlen, ha egy hatalmas bőröndöt és két telepakolt hátizsákot kell felcipelned a lépcsőn. Aztán nagy nehezen elértem a hostelig délben, ahol közölték velem, h a becsekkolás 4től van, addig kezdjek magammal amit akarok, de a szobába nem mehetem fel. A cuccaimat lezárhattam 5 dolcsiért, még jó, hogy fizettem a szállásért… De remélem ez csak az első benyomás, amikor többet látok majd belőle, remélem jobban fog tetszeni.

 

A becsekkolásig elmentem a Central Parkba körülnézni. Hatalmas, úgyhogy csak a felét tudtam bejárni. De amúgy nem rossz hely. Aztán végre feljöhettem a szobába. Egy négy fős szobában vagyok, eddig csak az egyik szobatársammal találkoztam, ő kanadai és nagyon jó fej szerencsére. Este pedig, egy kicsit féleve, de elmentem a Times Square-re. Sokan mondták, hogy veszélyes, de egyátalán nem az! Nagyon sok ember volt ott, minden korosztályból, és tényleg megéri megnézni. Kicsit giccses nekem ez a sok neon, de megvan a maga hangulata/varázsa. A Hard Rock Café-ba is benéztem Na az nagyon tetszett! Holnap rá kell szednem valakit, hogy menjünk vissza, és üljünk be egy kicsit! Ja és még egy zenekart is hallottam, de sajnos csak kicsit tudtak zenélni, mert a rendőröl elküldték őket. Pedig nagyon jók voltak!És holnap megint sok mindent kell megnéznem, ez az egy teljes napom van csak itt, mert kedden este már megyek haza!!!! Igazad van Anita, tényleg jó lenne, ha olyan lennék, mint az a mókus. De sajnos nem vagyok olyan...

 

Anitának különben gratulálok a könyvhöz! Büszke rád a haza! Ezek szerint tetszett? Hú, mit ajánljak neked... A Da Vinci kódot olvastad már? Szerintem érdemes lenne, ha már így belejöttél az olvasásba! Na megyek alukálni, holnapra sok energia kell!

Szólj hozzá