2009. sze 21.

Bologna (első rész)

írta: .Pötty.
Bologna (első rész)

Halihó mindenki!!

Megérkeztem Bolognába! Még az indulás előtt kiderült, hogy ez a bolognai kalandom csakis jól sülhet el, mert: a) 13-as ülésen ültem a buszon, b)13 órás volt az út, c) 13 hetet töltök Bolognában (decemberig, utána még vissza kell majd jönnöm egy kicsit)

Reggel kijött elém a buszpályaudvarra az az olasz srác, aki eredetileg Veszprémbe ment volna erasmusosként, és segített egész nap. Az ő segítségével sikerült aztán szállást is találnom (nem kell híd alatt aludnom!!!) Tök jó helyen van, a központban, nem kell majd se buszoznom, se bringáznom, az egyetem is pár percre van. Mondjuk nem egy Hilton (kicsit lepukkant), de erre a pár hónapra bőven megfelel. Ja és hatalmas ágyam van!!! Különben 3-an vagyunk lányok, egy szobatársam van, de ő most nincs itt, meg van még 2 srác, közülük is csak az egyikkel találkoztam, de jó fejnek tűnnek, remélem tényleg azok. És persze mind olasz és egyik sem beszél angolul, szóval lesz bőven lehetőségem megtanulni a nyelvet. Dehát ezért jöttem ide.

Holnap lesz egy oár köröm az egyetemen, meg kellene vennem egy olasz SIM kártyát is, meg ha minden igaz, holnap összefutok egy magyar lánnyal (egyszer már találkoztunk még otthon). Meg mostmár jó lenne várostnézni is, a nagy rohangászás mellett ma nem volt időm rá. Most meg megyek és kipakolom a cuccaim, aztán meg pihi, mert elég rendesen elfáradtam ma.

Üdv mindenkinek! Legyetek jók!

Ciao!

Szólj hozzá