2009. sze 23.

Bologna (második rész)

írta: .Pötty.
Bologna (második rész)

Halihó!

Megvolt a második napom is Bolognában, és meg kell, hogy mondjam, tök jól sikerült. Reggel elmentem becsekkolni az egyetemre, ami azt hittem, hogy csak unalmas macera, de neeeem! Volt ott egy csomó másik erasmusos is, tök jól elbeszélgettünk, telefonszámot cseréltünk, és megbeszéltünk estére egy pizzázást (nyami-nyami).

Miután becsekkoltunk, én a másik magyar lánnyal (Rékával) és az anyukájával (elkísérte Bolognába, ma ment haza) sétálgattam a városban és megmutatták hol van olcsó kaja :) meg úgy általában miket találtak amíg itt voltak (ők egész hétévégén itt voltak, és mivel Réka koleszban lakik, nem kellett az idejét lakáskereséssel töltenie, így tudtak várostnézni).

Aztán visszamentem az albiba, na ott nem csináltam semmi fontosat, habár Bandyyval skype-oltam, az azért fontos :) később meg elmentem bevásárolni Leo-val (az olasz srác, aki segít nekem), utána megkaptam a lakás kulcsait, és szaladtam is a megbeszélt találkára. Söröztünk egyet, aztán meg átmentünk egy pizzériába, ott egy fél pizzával úgy jóllaktam, hogy alig tudtam felkelni az asztaltól. Különben Pizza Napolitana-t ettem, és nagyon finom volt, de szerintem nem sokban különbözött egy jófajta otthoni pizzától. Na meg peresze beszélgettünk. Sajnos volt olyan is közöttünk, akinek még nagyon nem megy az olasz, úgyhogy angolul dumáltunk, de az angol tudásomon is van mit csiszolni, az egyetemen meg úgyis hallok majd épp elég olaszt, úgyhogy nem bánom. Ja, a csapat összetétele: 1 portugál, 1 ausztrál, 1 brazil, 1 görög, 1 kanadai, és 2 magyar, szóval elég interkontinentálisra sikerültünk, de nagyon jó fejek és volt egy kellemes esténk. Holnapra közös ebédet beszéltünk meg, utána pedig sétálunk a városban. Vagy bicózunk, Réka hallott vmiről, hogy ingyen lehet kölcsönözni bicajokat, azt mondta utánanéz, hogy hogy is működik. Mondjuk ebéd után lehet, h nem ez a legjobb ötlet bringázni.

Most meg elteszem magam holnapra, hátha az a nap még jobb lesz, mint a mai :)

Ciao!

Szólj hozzá