2009. sze 26.

Megint Bologna

írta: .Pötty.
Megint Bologna

Halihó!

Ma maradtam Bolognában és múzeumokat jártam Rékával. A zenei múzeumban kezdtünk, aztán megnéztünk egy középkori kiállítást, meg két festménykiállítást. Az egyik festményes hááát, elég érdekes volt...nekem kicsit elvont volt. A másik meg túlzsúfolt mindenféle festményekkel, kicsit sok(k) volt, de tetszett. A két másik múzeum viszont tényleg tetszett. Aztán meg vettem magamnak takarót, meg lepedőt (valahogy nincs kedvem decemberig hálózsákban aludni), aztán meg nem csináltam semmit extrát. Este meg a potenciális barát-jelöltjeimmel beülünk valahova. De arról még nem tudok írni, majd holnap elmesélem :)

Addig is jó szórakozást azoknak akik a Hegybe mennek, akik tegnap voltak Presszóban remélem, hogy az én nevemben is kitombolték magukat, a többieknek meg szimplán kellemes estét!

Ciao!

Szólj hozzá